Start website - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Leo Koolhoven - WaarBenJij.nu Start website - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Leo Koolhoven - WaarBenJij.nu

Start website

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

28 Januari 2007 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het plan om te reizen is er al langer, maar vandaag is de volgende stap gezet. Een mogelijke website om de reis bij te houden. Dit is dan ook het eerste bericht, als het bevalt dan volgen er meer.
In eerste instantie zal er hooguit iets over de voorbereiding op deze site komen, in juni 2007 zal het eerste bericht uit het buitenland volgen, als alles goed gaat.

  • 29 Januari 2007 - 17:11

    Marigje:

    Hoi Leo!
    Ik heb de eer om een eerste reactie te geven op je site :)
    Iig heel veel plezier komende tijd! Maak er wat van :) Ik blijf graag op de hoogte.

    Groetjes,
    Marigje

  • 30 Januari 2007 - 10:45

    Yvette:

    Goh, wat een lef!!
    Heel veel plezier, zowel met de voorbereidingen als met de daadwerkelijke reizen!!
    Natuurlijk reken ik er wel op dat je je dagboek op deze site een beetje bijhoudt, zodat ik je avonturen kan volgen!!

  • 30 Januari 2007 - 23:24

    Bas:

    Hoi Leo,
    Ik ben jaloers op je.
    Super voor jou dat je deze stap hebt genomen.
    We blijven je volgen (je bent nog niet van ons af) ghehe. Wens je heel veel (reis)plezier en mag wel zeggen dat we je zullen missen. Tnx voor de fijne samenwerking de afgelopen tijd. De eerste reaktie was wat moeten we nu zonder "Mister Desch".... maar zoals dat gaat komt ook dat wel weer goed.
    Leo, nogmaals maak er een leuke tijd van en geniet (nu kan het allemaal nog) en laat nog eens wat van je horen.

  • 03 Februari 2007 - 16:16

    Annelies:

    Ha die Leo,
    ik heb je site inmiddels aan mijn favorieten toegevoegd. Zo kan ik je mooi blijven volgen en mochten wij in de toekomst in jouw buurt zijn dan spreken we zeker iets af. Voor nu wens ik veel succes met de voorbereidingen.
    Ik zal je missen!


  • 07 Februari 2007 - 15:01

    Naftaly:

    Lieve Leetje,

    Onze goede gesprekken en jou wijze raadjes(face to face) zal ik erg gaan missen. Ik ben zo trots op je, jij doet iets waar veel mensen het lef niet voor hebben, dat maakt jou bijzonder!!
    Ik ben erg benieuwd naar de komende twee jaar en zal via deze site alles kunnen volgen!!!

    You're the best!!

    Kussies Naf


  • 15 Februari 2007 - 10:36

    José:

    Leo,
    Hartstikke mooi dat we je reizen op deze manier kunnen volgen. Ben erg benieuwd naar waar je allemaal terecht gaat komen en zal ook zeker regelmatig inloggen op je site.
    Heel veel reisplezier!

  • 08 Mei 2007 - 10:47

    Cecile:

    Hallo Leo,

    Eindelijk heb ik dan je website bekeken en natuurlijk laat ik een berichtje achter. (beloofd is beloofd) Ik zie inmiddels groen van jaloezie geloof ik. Mooie site, mooie foto's en wat voor ons achterblijvers leuk is: wij leren er ook wat van! Ik wens je een hele leuke tijd toe, geniet er van en laat het een heel groot avontuur worden!

    Groetjes,
    Cecile

  • 08 Mei 2007 - 17:22

    Adem:

    Hoi Leo,
    Heel veel plezier de komende tijd met het rondreizen.
    Ik heb jouw site aan mijn favorieten toegevoegd, en zal het in de gaten houden.

    Groeten,
    Adem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo

Na 10 jaar en 10 maanden gewerkt te hebben bij Desch Plantpak heb ik besloten om in 2007 ontslag te nemen en twee jaar de wereld over te reizen. Ik heb niet de illusie dat ik de hele wereld in twee jaar kan bezoeken, maar het is wel mogelijk om veel nieuwe indrukken op te doen. Naast deze reisblog heb ik ook nog een eigen site. Op http://leo.koolhoven.name staat echter geen blog, maar wel wat algemene info van mij. Als je meer foto's van mij en mijn reizen wilt zien dan kan je deze bekijken op http://www.flickr.com/photos/leokoolhoven . Ik maak niet veel filmpjes, maar de filmpjes die ik heb gemaakt staan op http://www.youtube.com/LeoKoolhoven . Voor de Hyvers onder jullie kan ik meedelen dat ik ook daar op http://leokoolhoven.hyves.net online ben geweest, maar dat ik op Faceboek http://www.facebook.com/leokoolhoven nog wel actief ben. Je kan je goede geld gebruiken om mij extra fotoruimte cadeau te doen of om een album te geven. Als je echter echt iets goeds wilt doen met je geld dan is de volgende site een aanrader http://www.kiva.org/lender/LeoKoolhoven . Er zijn meerdere sites op internet waar mensen hun lijstje met bezochte landen bijhouden. Op http://mosttraveledpeople.com/ heeft men de wereld opgedeeld in 873 gebieden in plaats van de 195 landen (193 leden van de Verenigde Naties plus Palestina en Vaticaanstad) die meestal wordt gebruikt. Ik heb al behoorlijk wat vlaggetjes verzameld, maar ik ben geen eilandhopper en wil ook nog genieten van het reizen. Een toppositie op een van de lijstjes zal ik dan ook niet snel bereiken, maar het is wel leuk om bij te houden.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 318945

Voorgaande reizen:

01 Januari 2019 - 31 December 2039

Nieuwe reizen

13 Oktober 2014 - 11 Maart 2015

India

01 Augustus 2011 - 30 September 2014

Diverse uitstapjes

07 Mei 2013 - 28 Juni 2013

Iran en de Kaukasus

09 December 2012 - 22 December 2012

Cariben

12 April 2011 - 23 Juni 2011

Zuidoost Afrika

26 Maart 2009 - 21 Januari 2011

Kortere reizen

05 November 2008 - 25 Maart 2009

ZO Azië en Australië

07 Augustus 2008 - 04 November 2008

Tussenstop Europa

05 Juni 2008 - 06 Augustus 2008

Zuidelijk Afrika

29 Maart 2008 - 04 Juni 2008

Tussenstop Nederland

10 Oktober 2007 - 28 Maart 2008

Latijns Amerika

05 Juni 2007 - 09 Oktober 2007

Europa

28 Januari 2007 - 04 Juni 2007

Voorbereiding Wereldreis(/zen)

21 Januari 1962 - 27 Januari 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: